De website van de Boris app bestaat één jaar en daarnaast vieren we ook onze actieve aanwezigheid op sociale media. Een jaar vol inzet en interactie heeft ons opmerkelijke resultaten opgeleverd!
Met onze app vergemakkelijken we het administratieve proces van installateurs en bouwbedrijven.
15 nieuwe opdrachtgevers
Afgelopen jaar hebben ongeveer 15 nieuwe opdrachtgevers de Boris app ingezet om inzicht te krijgen in hun bedrijfsprocessen. Dit komt neer op een toename van 500 app-gebruikers!
50+ demo accounts
We nemen op de website een actieve interesse waar voor het inplannen van een demo. Dat blijkt ook uit het aantal demo accounts dat afgelopen jaar is geactiveerd. Er zijn meer dan 50 demo-accounts geactiveerd voor diverse bedrijven.
1000 dagelijkse gebruikers
Dagelijks maken ongeveer 1000 verschillende mensen gebruik van de Boris app. Vanaf de werkplaats, onderweg, op kantoor of waar dan ook: zij hebben altijd inzicht in hun bedrijfsprocessen.
7000 sessies en 4500 bezoekers
Onze website heeft in een jaar tijd een indrukwekkende groei doorgemaakt, met meer dan 7000 sessies en 4500 unieke gebruikers. Dat toont aan hoezeer gebruikers betrokken zijn bij onze diensten!
Social media aanwezigheid
Bijna twintig procent van al onze websitebezoekers kwam via social media platformen. Dit wijst op de krachtige impact van onze digitale marketingstrategieën.
Toename in social media volgers
Een groei van 53 procent op LinkedIn bewijst onze groeiende zakelijke community. De tachtig nieuwe volgers op Instagram zoeken dagelijks interactie met ons en volgen onze updates.
We zijn dankbaar voor de enthousiaste betrokkenheid en feedback van onze volgers. Het komende jaar beloven nog meer verbeteringen en nieuwe functies! Wil je meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op.